FAQ: Challenge ProMode (CPMA)


Challenge ProMode Arena, Quake fiziğinde farklılıklar yaratarak daha hızlı ve seri bir oynanış sağlamayı amaç edinmiş bir mod. Dünya çapında en rağbet gören Quake modlarından biridir, amma velakin henüz SourGaming camiası bu moda alışabilmiş değil.

Bu yazı Quake 3'ten ziyade CPMA'ya yoğunlaşacağından, ilk önce şu yazıyı okumanızı öneririm => FAQ: Quake 3 Arena.

*

Challenge ProMode nereden bulunur?
Serverımızda oynanmakta olan CPMA 1.46'yı bu adresten [şuradan] indirebilirsiniz. Bunun yanında gerekli olan CPMA haritalarını da şu adresten [buradan] edinebilirsiniz.


CPMA'nın nesi güzel?
· Düşmanları istediğiniz renk yapabiliyorsunuz.
· Ayak sesleri yok.
· Zıplayınca havada sağa sola (kelime anlamıyla) dönebiliyorsunuz.
· Warmup.
· Hızlı oynanış.
· Güzel ve orjinal haritalar.


Fastswitch nedir?
SourGaming'de oynanan diğer modlarda da (Threewave, CPMA) olan bu özellik hakkında detaylı bilgi "FAQ: Quake 3 Arena" yazısında mevcuttur. Daha detaylı bilgi ve variablelar için en son versiyonun readme dosyasına bakınız.


Neden kimse oynamıyor?
Bilmiyorum, doğuştan herhal. Kalıtsal.


Teşekkür etmiyorum.
Etme.

*

Bir gün ya değişecek ya da ortadan kalkacak olan bu FAQ da hemencecik bitti. Challenge ProMode hakkında başka kim ne demiş merak ediyorsanız, daha fazla bilgi istiyorsanız, şu linkler sizi paklar: (link1 | 2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder