Duyuru/Anket: Yeni Oyun Fikirleri [Güncellendi]


İkinci güncelleme (HL2DM'i indirmeyle ilgili detaylar/post'un eski hali hemen aşağıda): Server'ımız yok şimdilik ama oyun host etmek çok kolay, aib host etti; zeus ve skos'la birlikte oynadık gayet rahat. Konsoldan şu komutları girmiş olmak gerekiyor host edebilmek için, bulunsun diye kaydediyorum.

net_start
sv_lan 0
deathmatch 1
maxplayers 5

[Son ikisi opsiyonel, değiştirilebilir. Önemli olan ilk ikisi. 27015 port'unun açık olması gerekiyor bir de.]


HL2DM: Oyunu Nasıl Ediniyoruz ve Ötesi



Team Fortress Classic önerim halen sabit. (Oyun Steam'de 5$, yeterince gaza gelirsek satın alırız gibime bile geliyor. Ya da komple TF2'ye göç ederiz en olmadı? Olmayacak şey değil)

Onun dışında bir alternatif daha önermek istiyorum: Half Life 2 Deathmatch. Steam'in yıllardan beri geçerliliğini yitirmemiş iki adet kampanyası var. Biri Nvidia biri de ATI için geçerli. Bakınız:

Nvidia ekran kartı olanlar buraya, ATI'ye sahip olanlarsa şuraya baksınlar hemen.

Yani özet-Türkçesi: Bu kartlardan en az birinin kullanıcısı olan bireyler Steam client'ını kurup kendilerine bir hesap aldıktan sonra orada belirtilen oyunlara bedava sahip olabiliyorlar yasal bir şekilde. HL2DM benim bilgisayarımda bile fütursuzca çalışıyor ve grafikleri, ortamları hiç fena değil; zaten seriyi oynayanlar bilirler, efsane oyun -- onun yalnızca DM, TDM atraksiyonları olan multiplayer uzantısı bu da.

[Sıkça Sorulan Soru #1: Hayır, Half-Life 2 gerektirmiyor. Standalone.]

Konuşalım bu konuları.

Eski post:

Bir akşam aramızda birlikte oynayabileceğimiz oyun alternatiflerini konuşurken skos TFC'yi önerdi. Biliyorum, TF2 oynayanlar var, şu saatten sonra çok yavan gelebilir ama ne dersiniz; alsak/indirsek bu oyunu aramızda oynar mıyız? Anımsadığım kadarıyla en az bir 4vs4 oranını yakalamak gerekiyor ki class'lerin bir manası olsun. Şayet çoğunluk "Tamam abi, kurarız" derse bunu oynayabiliriz gibi Hamachi'den. IRC'de yahut bu post'un yorumlarında konuşalım bunu.

9 yorum:

  1. HL2DM oynanabilir evet. DM ve TDM modları mevcut. Eğlenceli olur. Bilahare TFC veya TF2'ye geçilebilir. Kişisel tercihim TF2'den yana olur; ancak genel görüşe bakmakta fayda var. Threewave'den gına geldi artık.

    YanıtlaSil
  2. Haha, göç ediyoruz!

    HL2DM ile ilgili ilk izlenimlerimi kaydedeyim: Oyun çok eğlenceli, birbirini öldürmenin sayısız yolu var, gravity gun'la yapılan atraksiyonlarla DM'ler tam bir survival/horror havasına dönüşüyor. Post'ta söylediğim gibi, GeForce 5200 ekran kartımda 1024*768 çözünürlükte gayet akıcı bir FPS'te çalışıyor -- "bilgisayarım kaldırır mı" falan diye endişelenmeyin gerçekten. Bir de oyunun "netcode"u, optimizasyonu demek ki çok sağlam ki Almanya'daki server'larda ~40 ping'le oynadım, bir kere bile mağdur olmadım. Rahat yani.

    YanıtlaSil
  3. HL2DM'yi zamanında yer açmak için silmiştim. Bu postu görünce baktım, sadece 30 mb kaplıyormuş eğer HL2 halihazırda yüklüyse. Abanali.

    YanıtlaSil
  4. Kısa süre içinde Oyunlar kısmısına eklenmesi dileğiyle.


    Best Regards,
    Kabraxis.

    YanıtlaSil
  5. yok mu red alert oynayan bi allahın kulu

    YanıtlaSil
  6. ibneler! quake'e girmez oldunuz!

    YanıtlaSil
  7. ben hergün saat başı quakedeyim geceleri de geliyorum kimse olmayın elalemin yavrunun serverında takılıyorum :(

    YanıtlaSil
  8. Iy, banel kare ekran screenshot'ı.

    YanıtlaSil