Yeni Kokuyor Buralar Hmms Hmms

Turnuva lafının geçmesinin ardından bir tazelik rüzgarı eser gibi yaptı, ama esmedi. Ben de gaza gelip blogu yeniledim.

Eskisinin renklerinden vazgeçmeden daha düzgün, daha okunabilir, daha kullanılabilir bir hale getirdik siteyi. Yeni bloggera geçtik mesela (sonunda), üste tablar koyduk, sidebar daha sade bir hale geldi, sonracıma, yazılar büyüdü, yazı alanı toptan büyüdü böylece daha geniş görseller (640) de kullanıcaz. Daha önce olup da şu an olmayan fasilitelerden bir kısmını zamanla tekrar canlandırırız diye düşünüyorum, ve üstüne daha önce yapamadığımız pek çok şeyi de eklememek için hiçbir neden yok. Kısacası, güzel bir yer oldu burası.

Nostalji için: tık.

Yazıları import-export yoluyla aktardığım için bugüne kadarki tüm yazıları ben yazmışım gibi gözüküyor, ama yalan tabii bunlar. Hepsi bizi yıpratmak için uydurulan oyunlar. Bu tutarsızlık için özür diliyorum, ama bu operasyonun tek kötü yanı bu olduğu için bence süper bişey oldu tamam mı. Çok güzel oldu çok da iyi?

Şimdi azıcık etrafı gezin, her şey ne kadar güzelmiş görün, sonra da turnuva için takım toplamaya başlayın çabuk. Bu takımlar kendi kendini toplamaz çocum. Arkandan ağlar sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder